Doprava a platba

Pozor, celková doba dodání zboží je součet skladové dostupnosti a doby dopravy/doručení.
Doba, kdy zboží dostanete = skladová dostupnost + doba dopravy

Česká pošta :: Balíková expresní služba DPD :: HeurekaPoint :: Osobní odběr :: Ceník dopravy :: Informace o platbě



Česká pošta

Balík do ruky

balik do ruky

 

Balík Do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu

 

  • Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky;
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů;
  • Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin;
  • Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce;

Výhody Balíku Do ruky

  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Zboží je expedováno podle momentální skladové dostupnosti, která je uvedena u každého zboží. Skladová dostupnost je orientační předpokládaná doba, kterou posléze upřesní náš obchodník při potvrzení objednávky.
  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu,
  • Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
  • Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí. 
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.

Balík na poštu

balik do ruky

Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu

  • Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky;
  • Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech);
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů;
  • Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů;

Balík Nadrozměr

balik do ruky

Balík Nadrozměr je služba České pošty, která přepraví zásilky o hmotnosti až 1000 kg.

  • Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po vyexpedování zboží z našeho skladu.
  • Rozvoz zásilek je prováděn ve všední pracovní dny. Přesný čas si zákazník upřesní v den rozvozu s řidičem telefonicky.
  • Maximální hmotnost zásilky je 1000 kg.
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.
  • Řidič Vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
  • V den předání balíku ČP, Vás Česká pošta kontaktuje SMS nebo e-mailem.

Komfort na přání

Zákazník (adresát) si může sám změnit čas a způsob doručení balíku.
Prostřednictvím interaktivního webového formuláře na  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Balík neustále pod dohledem!
Využijte službu sledování zásilek Track & Trace na internetových stránkách České pošty. Balík je neustále monitorován, od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Nezastihli jsme zákazníka, protože byl na dovolené?
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.

Více informací o novém balíkovém portfoliu získáte na webových stránkách Balík Do ruky, Balík Na poštu nebo na www.balikovarevoluce.cz.

Převzetí a reklamace
Jestliže zjistíte, že obal zásilky je hrubě poškozen a evidentně je poškozeno i zboží, je lepší takový balík nepřevzít (protrhnutý, promáčknutý, prořezaný obal atd.). Vždy je dobré spolu s dopravcem zásilku rozbalit a zboží dobře prohlédnout, zda je zboží kompletní a v neporušeném originálním obalu. Jestliže se rozhodnete zásilku převzít (obal sice poškozený je, ale zboží na první pohled není), doručovatel je povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Zjistíte-li následně doma závadu, dostavíte s dokladem (protokolem) do 24 hod od převzetí zásilky na Vaší příslušnou pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod od převzetí a pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy, nemůžeme Vám takovou reklamaci uznat. V případě problémů s Českou poštou nás o stavu reklamace informujte, budeme se snažit Vám pomoci.

 


PPL - vnitrostátní přeprava zásilek 

  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci) od 8:00 do 18:00 hodin po celé ČR

  • Oznámení o doručení zásilky dostanete e-mailem den předem

  • Řidič vždy zdarma kontaktuje příjemce na uvedeném telefonním čísle, aby s ním upřesnil detaily o doručování zásilky

  • Příjemce může zdarma změnit instrukce o doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu

  • Večerní doručení od 17:00 až do 21:00 hodin ve vybraných lokalitách (Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň, Praha, Ústí nad Labem, Zlín)

  • O způsobu zaplacení se příjemce svobodně rozhodne až v momentě převzetí zásilky, zda zásilku uhradí v hotovosti nebo platební kartou

  • V případě, že první pokus doručování není úspěšný, doručujeme zásilku po předchozí avizaci (email nebo SMS) následující pracovní den automaticky znovu. Upozornění o opětovném doručování zasíláme ještě před nakládkou.

  • Pokud doručení není úspěšné ani na druhý pokus, informujeme příjemce o uložení jeho zásilky na příslušném depu a zároveň nabízíme možnost, aby nás kontaktoval pro sjednání další možnosti doručení

  • Online sledování zásilky

  • Více na www.ppl.cz nebo www.pplbalik.cz

Převzetí a reklamace

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 


Síť odběrných míst HeurekaPoint

Heurekapoint

HeurekaPoint (Uloženka.cz)

HeurekaPoint je síť výdejních míst Uloženka.cz, která zajišťuje profesionální výdej zboží na svých pobočkách v České republice.

  • Výrazná úspora peněz, oproti běžnému typu přepravy.
  • Dlouhá otevírací doba výdejních míst.
  • 7-mi denní lhůta na vyzvednutí zboží.
  • Informování prostřednictvím SMS a e-mailu.
  • Vhodné pro zboží max do 15 Kg.
  • Maximální rozměry balíku mohou činit 80 x 60 x 42 cm
  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci).
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.
  • Obvyklé expediční dny pro osobní odběry jsou středa a pátek (k dispozici zákazníkovi následující pracovní den)

Aktualizace adres poboček ze dne: 28.2.2014

Pobočka Praha 9
Kolbenova 931/40b, Praha 9, PSČ 190 00

Pobočka Praha 4
5. května 1109/63, Praha 4, PSČ 140 00

Pobočka Praha 7
Argentinská 286/38, Praha 7 - Holešovice, PSČ 170 00

Pobočka Brno
Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9, Brno - město, PSČ 602 00

Pobočka Brno 2
Černopolní 54/245, Brno - Černá Pole, PSČ 613 00

Pobočka Ostrava
28.října 1422/299, Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky, PSČ 709 00

Pobočka Hradec Králové
Pražská třída 293, Hradec Králové, PSČ 500 04

Pobočka Olomouc
Myslbekova 429/9, Olomouc – Nové Sady, PSČ 779 00

Pobočka Plzeň
Tovární 280/7, Plzeň - město, PSČ 301 00

Pobočka České Budějovice
Novohradská 736/36, České Budějovice, PSČ 370 01

Pobočka Ústí nad Labem
Dlouhá 1/12, Ústí nad Labem, PSČ 400 01

Pobočka Zlín
J. A. Bati 5645 (Budova 51), Zlín, PSČ 760 01

 


Osobní odběr

Odběrná místa: Olomouc a Slatinice

 

Zboží je možné osobně odebrat na adrese:

     
Odběrné místo 1 (pouze odběr): Olomouc, Jana Koziny 558/26, 779 00 mapa místa
Odběrné místo 2 (sídlo firmy): Slatinice, Lípy 100, 783 42 mapa místa

 

 

Bližší informace k osobním odběrům:

 

- Olomouc, Chválkovice Po - Pá, 8:30 - 16:00

- Slatinice, Lípy: Po a St 8:00 - 17:45, Út, Čt a Pá 8:00 - 16:00


- Po předchozím objednání v našem internetovém obchodě

- Obvyklé expediční dny pro osobní odběry (Olomouc) jsou středa a pátek (k dispozici zákazníkovi okolo 13.00 hod)

Jakmile bude zboží převezeno ze skladu a nachystáno k osobnímu odběru, budete e-mailem nebo telefonicky kontaktováni naším obchodníkem!

Výdej zboží na odběrném místě v Olomouci, Jana Koziny provádějí pracovníci partnerské firmy Alfa expo - Jiří Houdek, tito pracovníci zboží pouze předávají, kontrolují obsah zboží spolu se zákazníkem a případně potvrzují záruční list.

Více informací o konkrétních místech pro osobní odběrnaleznete zde.

Mapy odběrných míst:
Informace a mapu kde nás najdete,naleznete zde.

 


 

Ceník dopravy a platby

Nyní do konce března 2014 akce "Česká pošta" : dobírka jen 32 Kč, doprava od 1499 Kč ZDARMA !!!

  na dobírku převodem na dobírku převodem
  do 2 200 kč nad 2 200 kč
Kurýrní služba DPD 119 97 22 ZDARMA
ČP - Balík do ruky 119 87 32 ZDARMA
ČP - Balík na poštu 119 87 32 ZDARMA
HeurekaPoint 49 29 20 ZDARMA
Osobní odběr ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA

* Ceny uvedené v tabulce jsou včetně DPH.


Platba

 

Platba hotově

Zboží zaplatíte našemu zaměstnanci nebo zaměstnanci partnerské firmy na výdejním místě.

 

Platba na dobírku

 

Zboží zaplatíte až při přebírání dopravci nebo na přepážce České pošty.

 

Platba na náš účet vedený u Raiffeisenbank

Po obdržení objednávky Vám náš obchodník zašle číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Zboží expedujeme až po obdžení platby na náš účet.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



/uploads/banners/varto/tefal.jpg
/uploads/banners/varto/tescoma.jpg